Friday, October 9, 2009

曾经有一份真诚的爱摆在我面前,
我无好好地去珍惜它一直到失去后才后悔莫及,
尘世间最痛苦的莫过于此。。。

如果上天能宽容再给我一次机会,
我要对那男孩说:对不起,我爱你

如果要是在这份爱加上一个期限,
我希望是:一生一世,生生世世。。。

Above that poem really classic n i sure everyone have listen it before...just post it out and tell everyone that we must take care in our love and dont easily to broke up with the one that u love....

So..i really care bout my lover...coco tan.....kiat kiat..haha

No comments:

Post a Comment